2008-12-08

Tjofaderittan vad det var livat i holken

Usch och fy och blä vad jag inte tycker om måndagar. Så jag brukar försöka liva upp det hela lite i min hjärna.
Detta är det som gör mig glad idag
• Det är bara fyra dagar kvar till sovmorgon, och helg. (tänk vad fort fyra dagar går)
• Jag har slutat bita på naglarna, fyfan vad jag är bra. Det är bara tre naglar som måste växa ut nu så har jag typ världens finaste händer
• Nu är det bara sex månader kvar till min semester. 6 månader går fasktiskt jävligt fort.Det är bara typ 24 veckor kvar och bara 24 måndagar kvar. Och då kan man tänka varje måndag att det bara är fyra dagar kvar tills helgen och då går allt mycket fortare.
• MAT! Om man har tråkigt kan man alltid tänka på mat.
• Kissarna mötte mig i dörren när jag kom hem. Känner mig älskad! (Tusse stoppade ner sin tunga i min hals när jag gäspade, kände mig bara äcklad)
• Det snöade idag. Viste det var snöblandat regn och ingenting låg kvar på backen. Men det kom SNÖ! Kanske finns det ett litet hopp för att det blir jul i år igen?
• Jag hittade två likadana strumpor i morse!

Sen så kan man alltid tänka på det underbara som har varit
• Igår låg jag och Mange i sängen heeeela dagen. Vi tittade på Harry Potterfilmerna och åt Kebab. Jag klagar inte
• Om jag har korv i fickan drar inte Tusse
• Jag är utvilad
• Grönt är en fin färg

Helt underbart med måndagar helt enkelt.


Jag lekte lite med kameran

Inga kommentarer: