2008-12-18

Snart är veckan slut!

Torsdag igen och nu är det bara en arbetsdag kvar. Sen är äntligen helgen här. Helt underbart så jag har längtat.
Det har ändå varit en lätt vecka, arlanda har dött totalt.
Fast ändå lite trist, timmarna går så sakta och allt man kan göra är att äta lussebullar. Har ätit ijäl mig på lussebullar snart.
På lördag så ska jag baka egna hemma också, kommer jag att äta ännu mera! Mums va gott det är med lussebullar.

Idag är det som sagt torsdag och jag och Mange har åkt hem till svärmormor och svärfar och kidnappat deras tvättstuga. Jag är så sjukt otroligt trött på våran egen så att den är bojkottad ett tag framöver.
Om någon frågar vad jag önskar mig i julklapp så är det en tvättmaskin. Eller kanske en tvättstuga som man kan gå till utan att må illa?
Men snart flyttar vi och då hamnar vi i en trapp men en tvättstuga där det alltid finns tider, en tvättstuga som alltid är fräch. En tvättstuga som ligger i samma trappuppgång så att man slipper gå igenom stormar för att komma dit.
Bara mamma flyttar snart så att vi kan flytta in.
Ohhh vad jag längtar :)

Men vart är min snö? Det är jul om en vecka och fortfarande inte en snöflinga så långt ögat kan nå :( det regnade lite igår men vad gör det för nytta? Finns ändå inga blommor att vattna nu. Allt är grått och dött och trist.

Men bara sex månader kvar till semestern!




Tusse hemma hos svärföräldrarna. Bara en massa mys!

1 kommentar:

Anonym sa...

den tog jag:d