2008-12-06

nu är det lördag igen...

och som vanligt går denna dag alldeles för fort. Man får ingenting gjort över huvud taget.
Först sover man för länge och sen så ligger man i soffan och dör.

Igår hade vi lite påkerkväll här hemma. Var riktigt roligt. Pokerproffset Lotta slog till och lite van jag i alla fall!
Blev lite sent dock kom inte i säng förrns klockan två. Jag var så fruktansvärt trött då så jag viste inte vem jag var.
Skänkte en tacksam tanke till Mange när jag gick för att sova.
Den sötnosen har köppt en vetekudde till mig, så varje kväll när jag går och lägger mig så har jag värme vid fötterna. Så underbart!
Mina fötter är som kalla isbitar annar men inte nu längre. Lyckligare Lotta finns inte.

I morse gick Tusse fin fint på hela promenaden. Jag hade laddat upp med massa korv i fickan så att allt gick som en dans. Snacka om att jag (hmm korven) fick all hans uppmärksamhet.

Det roliga med idag är att det inte bara har varit jag och Mange som har segat oss.
Tusse har varit helt utslagen hela dagen, Trötter har snarkat värre än någonsin och Toker lämnade bara sina kartong när vi satt och åt.
Hela familjen har sovit idag. För en gångs skulle är vi alla lata samtidigt!
Fast jag vill inte tänka på hur natten kommer att bli. Kommer att bli tokbus in på småtimmarna av våra små hårbollar...

Inga kommentarer: