2009-02-20

är våren här nu?

Nu känns det lite som om vinden har vänt.
Hela dagen har jag vart på sprudlande humör, jag har inte kunnat sluta le.
Solen skiner som aldrig förr och jag mår bara så bra.
Det kan väll bara betyda en sak? Är vintermörkret slut nu? Är våren på väg?
Eller är det bara för att det är fredag?

Tusse fick busa runt med Soya idag. En stor hund med världens lägsta ben. Hon var lite skeptisk till Tusse först, men det är väll alla. Han är lite pain in the ass min vovve.
Men sen så gick det bra. Dom hoppade och stutsade och sprang och bet varandra i öronen.
Men Tusse tyckte lite för mycket om soya och när han försökte ha lite intim penetrering med henne då fick jag och Helena nog. Vi tog dom på en promenad istället.

Vem mötte vi då om inte Emma. Vart kom hon ifrån? Ibland är märsta bra lite. Tyvärr var stackaren sjuk, men vem är inte det i vintermörkret? (fast det börjar bli vår)
Roligt att se henne var det i alla fall :)

Ikväll ska jag göra någonting jag inte har gjort på länge, jag ska gå på bio.
Bio haha tänker ni. Är det något speciellt med det?
För mig är det de... Jag hatar att gå på bio, jag känner mig totalt instängd och mår allmänt dåligt när jag är på bio.
Mange, jag hoppas att du blir glad, jag gör det för din skull ;)

Men det är en film jag vill se så förhoppningsvis ska det går bra.


Jag har lyckats då en bra bild på månen! Tjoho för mig

Inga kommentarer: