2008-10-02

Trött som aldrig förr...

Jag vill bara sova, men jag har inte tid.
Nu ska jag städa, måste måste måste!
Imorgon åker vi till syster och kommer inte hem innan söndag. Så då vill man komma hem till en städad lägenhet.
Sen nästa vecka så måste jag till vetten med kissarna igen. Trötters öra är inte helt bra och dom har tappat bort provet med gegget. Så antingen så får jag ta ett nytt prov eftersom jag har betalat det eller så får jag tillbaka pengarna.
Men det är klart att jag tar ett nytt prov om örat inte är bra.
Sen så måste jag vaccinera tjockisarna. Men Toker var allergisk mot det förra medlet så hoppas att det här nya blir bättre.
Ska även chippa dom på samma gång så att det blir gjort. Borde har gjort det mycket tidigare!
Sen så ska jag försäkra dom också. Men det känns som om jag inte kan göra det nu medan Trötter inte är helt kry.

Så nu sitter jag här, har massor av göra men jag orkar inte börja. Ska försöka hinna dusha också. Men det är så ansträngande! Haha
vadå lat?

Inga kommentarer: