2009-01-01

Nytt år, nya tag

Jaha, då var ett nytt år till enda.
Ett helt år av mitt liv har susat förbi och vad har hänt igentligen?
Ja inte mycket, Tusse flyttade in hos oss och jag fick ett nytt jobb.
Det är endå ganska stora förändringar i livet.
Så hur kommer 2009 att se ut?
Antagligen precis som 2008 utom att jag blir ett år äldre.
Jag och Mange ska i alla fall flytta. Vi ska lämna våran tvåa för att uppgradera oss till en trea.
Samma lägenhet som jag har bott i hela mitt liv. Det känns lite skumt att flytta hem igen, men samtidigt så känns det som det är en början på någonting nytt.
Det kommer nog att bli bra!

Men gott nytt år mina vänner!
Hoppas att ni fick sova mer än jag inatt. Dom där sablans nyårsraketerna väckte mig. Men dom är vackra att titta på i alla fall!

pssst. Jag fick en ny kamera i julklapp! Kommer att komma en massa nya bilder i framtiden.


Inga kommentarer: