2008-10-06

Hemma igen

Nu har vi kommit hem från systeryster och jocke.
Hade en riktigt rolig helg med singstar, biljard, spel och kattfajter.
I fredags när vi kom dit åkte vi nästan genast och handlade, eller Sara och Mange for iväg medan jag och Jocke stannade kvar för att städa lite. Det blev inte mycket gjort men vi gjorde en gång till baren i alla fall. Den kom väl till pass för snart börjades det blandas drinkar och sen stekte vi kyckling. Jag fick spela lite Guitar Hero och jag måste säga att jag är bäst på det. Det kanske inte alltid märks men jag är bäst. Så är det bara.

Sen åt vi oss alla mätta och belåtna. Sara bakade muffins som vi knaprade på. Trodde inte att muffins med banan i kunde vara så gott.
Vi spelade lite pictonary och jag och Sara vann med stormsteg. Killarna kunde varken rita eller gissa. Haha ingen fantasi alls!

I lördags var alla lite sega när vi vaknade. Eller jag var inte seg. Jag gick upp klockan 7 och bara Toker och Trötter gjorde mig sällskap. Kissarna vågade bara vara framme på natten när läskiga sara och jocke var borta.
Vi gick runt och småpratade lite och åt frukost.
Efter några timmar vaknade även dom andra, och Toker stannade faktiskt framme och hälsade på Puff. Trötter gömde sig under soffan, en riktig fegis de e va han e.
Vi började fundera lite på hur vi skulle tillbringa dagen och beslutade att vi skulle åka in till stan. Men vad skulle vi göra där?
Det blev biljard (något som jag inte är så bra på) sen så åt vi världens godaste kinamat. Så mätt har jag aldrig varit i hela mitt liv. Vi rullade till bilen alla fyra.

När vi kom hem igen spelade vi TP och jag van! Haha ingen slår mig på tp!
Sen satt vi bara och snackade skit och tog det lugnt.
Sen helt från ingenstans kom Trötter fram. Det tog bara en sekund sen var han världens modigaste kisse. Han gick omkring och helt plötsligt fick han syns på Puff. Trötter smög efter honom och helt plötsligt hörde vi världens vrål. Trötter spöade på Puff. Min lilla kisse spöade på Saras monsterkatt. Helt sjukt.
Sen kom han och la sig hos oss och bara gosade.

Sara gick iväg med Puff (stackarn såg ut som han skulle bajsa på sig) och vi andra började sjunga (om man nu kan kalla det för att sjunga?)
En riktigt rolig kväll blev det i alla fall. Synd bara att Sara somnade med Puff, hade varit kul och höra henne sjunga också. Men det kanske det blir nästa helg. Kareoke fest :)

Igår när vi kom hem var vi helt slut, båda kissarna, mange och jag deckade ganska rejält.


Mange sjunger ut (psst kolla jockes min)


Puff ville smaka Coca Cola


Mange fick en hatt.


Jocke var lite hungrig, och lite småfull


Trötter blev en modig kisse!


Puff var måttligt road av vårat besök


Jag kan inte sjunga, men inlevelsen har jag

Inga kommentarer: